close

Good Thing

 

I book myself tables我自己預約
At all the best restaurants在所有最棒的餐廳then eat alone然後一個人吃飯
I buy myself fast cars我自己買跑車
Just so I can drive them real fuckin' slow高興想開多慢就開多慢
I like my own company我喜歡一個人自娛自樂
Company公司? I don't need it我不需要
I'm not always cold我不是一向都這麼冷冰冰
I'm just good on my own我只是喜歡自己一個so good on my own享受自己一個人

 

I've always been told人們總是這麼告訴我 one day有一天 I'll find我將遇到
Somebody who changes my mind某個能改變我心意的人
If they come along, I won't think twice假如他們出現了,我不會考慮

'Cause I already got a good thing with me因為我已經得到很棒的東西
Yeah, I already got everything I need是的,我早就已經得到我需要的每件事
The best things in life are already mine我生命裏的每件事已經是最棒的了
Don't tell me that you got a good thing for me不要跟我說你可以給我多棒的東西
'Cause I already got a good thing with me因為我已經得到很棒的東西
Yeah, I already done everything I dream是的,我早就已經實現我夢想的每件事
I'm good by myself, don't need no one else靠我自己得到,不需要其他人
Don't tell me that you got a good thing for me不要告訴我你能帶給我多美好的事情
'Cause I already got a good thing因為我已經得到了很美妙的東西

 

I make myself up我會自己畫美美的妝
Just to dance in the mirror when I'm at home當我在家,我會在鏡子前面跳舞
I pose and take pictures自己擺pose自拍
Then send them to people that I don't know然後把美照傳給我不認識的人
I like getting compliments我喜歡人家按讚
Compliments how I'm feeling, oh那些恭唯讓我很享受


I'm not always selfish我向來不是這麼自私
Just bad at romance就不是個戀愛能手 it's not in my bones談情說愛不是我的本事

I've always been told總有人告訴我 one day有一天 I'll find我會找到
Somebody who changes my mind一個能改變我想法的人
If they come along如果他們出現了 I won't think twice我想都不會想

 

'Cause I already got a good thing with me (good thing with me)因為我已經得到很棒的東西
Yeah, I already got everything I need (everything I need) 是的,我早就已經得到我需要的每件事
The best things in life are already mine我生命中擁有的每件人事物都是最美好的
Don't tell me that you got a good thing for me不要跟我說你可以給我多棒的東西
'Cause I already got a good thing with me (good thing with me) 因為我已經得到很棒的東西
Yeah, I already done everything I dream (everything I dream) 是的,我早就已經實現我夢想的每件事
I'm good by myself, don't need no one else我自己一個人很好,不需要多一個誰
Don't tell me that you got a good thing for me不要告訴我你能帶給我多美好的事情
'Cause I already got a good thing因為我已經得到了很美妙的東西

 

 

Kehlani是另外一種類型的女服務生,很酷的那一種。

 

常看到一些富二代富三代官二代官三代在網上炫富,不是靠自己努力得來的東西,卻揮霍得這麼理所當然理直氣壯,還要賺取別人的豔羨……有錢有勢的人也很在乎別人的在乎啊……

 

錦衣夜行,令他們很難受

 

其實我是因為喜歡ZeddAlessia CaraStay,才注意到Zedd~~從聽歌也可以看出世事因蔓不斷,由Zedd才又聽到Kehlani的好歌聲。

 

高級餐廳的場景很棒,有錢人的嘴臉活靈活現,但我相信還是有樸實低調的有錢人……這些大明星紅了會不會有大頭症,在餐廳也這個樣?

 

愛因斯坦說:Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

邏輯可以帶你由AB,想像力可以帶你到任何地方

arrow
arrow

    吐字如嵐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()