close

Train - Wonder What You're Doing For the Rest of Your Life ft. Marsha Ambrosius

Train - Wonder What You're Doing For the Rest of Your Life - Y

 

超洗腦的一首歌~~~把耳機戴上,音量開到最大,我保證你們會超嗨!!!最近每天早上起床,都會聽的一首歌~~~愛上這個歐吉桑樂團了~~大推,非常振奮人心,聽了心情超好的哦!!!!!

歌詞內容有牽涉到美國地理跟當地民俗,所以我只能大約用猜的~請多包涵~~~

 

That Big Apple took a bite out of me我咬了大蘋果一口
Never the same after living in the city生活在城市裏覺得每顆蘋果的滋味都不一樣
You've got to tell yourself things are all true你必須告訴你自己每件事都會成真
You've got to tell yourself you can do, you can do你必須告訴自己你辦得到辦得到

Now, now when I met you現在,現在當我遇見你
How, how can I let you into all my love, so into your love我該如何讓妳擁有我的愛,然後我該如何才能擁有妳的愛
Bet you're probably crazy, that I'm being sold我都已經這樣推銷我自己了,我猜妳大概是瘋了
Bet you're probably perfect for me, bet you're made of gold我賭妳是我的完美公主,確信妳是珍貴的寶貝

I think I want to tell you everything我認為我想告訴妳每件事
I think I want to give it all tonight我認為我想就在今天晚上把心事全部倒給妳
I think I want to tell you everything我想我要告訴妳所有的事
I wonder what you're doing for the rest of your life我好好奇妳接下來的人生要做什麼
I wonder what you're doing for the rest of your life我好想知道妳未來的人生到底要幹什麼
I wonder what you're我好想知道
I wonder what you're, I wonder what you're我真的真的好想知道
I wonder what you're我超想知道的啦~~~~~

On the East Coast people are regal
住在東岸的人很雍容華貴
On the West Coast Mary Jane is legal住在西岸的人抽大麻是合法的
I had to tell myself the tide was going to turn我必須告訴我自己風潮會改變
I had to sell myself to people who burn it我必須把我自己推銷給極度渴望我的人

Now, now if I let you現在,現在要是我讓妳
How, how can I get you try to understand, I was a different man我該如何讓妳嘗試去了解我是個與眾不同的男人
Maybe I am crazy, maybe I should fold也許我瘋了,也許我就該把妳緊緊抱住
Maybe I am perfect for you, baby I'm sold也許我是妳的真命天子,寶貝,我把我自己賣給妳好不好

I think I want to tell you everything我覺得我要告訴妳所有的事
I think I want to give it all tonight我覺得我應該在今晚跟妳表白一切
I think I want to tell you everything我想要告訴妳每件事
I wonder what you're doing for the rest of your life我很好奇妳接下來的人生想做什麼
I wonder what you're doing for the rest of your life我好想知道妳未來的人生要做什麼
I wonder what you're我想知道
I wonder what you're, for the rest of your life我非常非常想知道,妳接下來的每一天~

All them girls from Harlem to Wall Street
那些住在黑人區與華爾街的女孩們
That Big Apple took a bite out of me, yeah我咬了一口大蘋果~哦耶~
Crushed dreams from Chelsea to Queens
Chelsea圈子到皇后區都做過瘋狂迷戀的夢
That Big Apple took a bite out of me我咬了一口大蘋果

Now, now if I let you現在,現在要是我讓妳
How, how can I get you try to understand, I was a different man我該如何讓妳嘗試去了解,我是跟別的男人不一樣的男人

I think I want to tell you everything
I think I want to tell you everything
我覺得我要告訴妳所有的事
I think I want to give it all tonight我覺得我應該在今晚跟妳表白一切
I think I want to tell you everything我想要告訴妳每件事
I wonder what you're doing for the rest of your life我很好奇妳接下來的人生想做什麼
I wonder what you're doing for the rest of your life我好想知道妳未來的人生要做什麼
I wonder what you're我想知道
I wonder what you're, for the rest of your life我非常非常好奇,妳接下來的每一天~

 

arrow
arrow

    吐字如嵐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()